Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcija

KlientasUAB „Tilsta“
Projekto trukmėApie 9 mėn.
ProdukcijaGranito bortai, granito trinkelės
Produkcijos kilmėKinija, Lenkija

Lentvaris

Anksčiau Lentvario vairuotojai turėdavo net iki 40 minučių laukti prie traukinių pervažos, esančios miesto centre. Tačiau čia įrengtas tunelis, prie kurio prisidėjo ir Ponas Akmuo, dabar leidžia maždaug 7000 automobilių ir 200 traukinių per dieną važinėti netrukdant vieni kitiems.

Yra skaičiuojama, kad prieš tunelio įrengimą, dėl traukinių eismo Lentvario pervaža būdavo uždaryta net 11 valandų per parą.

Ponas Akmuo produkcija padės šiai pervažai laikytis stipriai ir ilgai, nes projekte buvo panaudoti granitiniai bortai ir trinkelės, kurie būna naudojami kelių, takų, takelių įrengimui ar miesto erdvėms .

Rekonstruojant Lentvario geležinkelio pervažą pirmąsyk Lietuvoje buvo nuspręsta pritaikyti visame pasaulyje jau naudojamą tunelio įrengimo technologiją, kurios dėka visi pervažos rekonstrukcijos ir tunelio statybos darbai buvo vykdomi nenutraukiant traukinių eismo. Toks technologijos panaudojimas leido sutrumpinti darbų trukmę nuo 12 mėn. iki 9 mėn. ir sutaupyti ne vieną milijoną biudžeto lėšų.